Missa inte släppet av vår NYA hemsida imorgon!

JAPP! Så här glad är jag över att vår nya, uppdaterade hemsida släpps under eftermiddagen imorgon, måndag. Den är grymt cool, grymt snygg och grymt bra! DO NOT MISS PEOPLE! :)

Arbetet med CirkusPrinsessan rullar på bra! Showen kommer att bli fantastiskt underbar på alla sätt och vis. Vi har tagit fram 3 stycket paket som ni f o m i morgon eftermiddag kommer att kunna ta del utav på vår biljettsite. 

Det är ett Prinsesspaket, ett Familjepaket och ett Vip-Guld paket. 

Självklart har vi också fixat så att ni kommer att kunna bo kungligt på Scandic efter showen. Mer info om det kommer också imorgon!

Håll ögon och öron öppna, det kommer från och med nu finnas mycket och roligt att ta del utav!

Kram Therese




Fika med en vän

Hej!

Nu ska jag åka in till bantorget för att fika med en vän, Sebastian. 

Var ute och gick på förmiddagen. Det blev en promenad ner till Tunabadet som ligger här i Hägersten. Hur mysigt som helst! 
Köpte md mig lite vindruvor och satt där i 1 1/2 timme och filosoferade. Det kom också en rolig gubbe med sin båt och ville att jag skulle följa med och dricka öl, men..jag tacka Nej. Ha ha!

Nu ska jag kila! Kram

Sitter på tåget...

Är på väg till Uppsala och min farbror. Han ska hjälpa mig att fixa lite med arbetsdatorn. En annan är ju så väldigt teknisk! ;)

Tågkonduktören som precis gick förbi kollade lite konstigt på mig då jag satt och fotade mig själv. He he, tjejer! 

Nu ska jag jobba med Cessan! Ta hand om er! Kram

På väg hem till katten och Therese

Min katt ser ut som ett kattmonster för tillfället. Jag har klippt bort alla tovor på honom och jag måste erkänna att jag inte är världens bästa frisör. Speciellt inte när inte kunden i fråga vill sitta still i mer än 2 sekunder. 

Nu har jag precis bytt tunnelbana mot Fruängen vi Slussen. Saltsjöbanan är heeelt galen att åka med ibland för det vinglar och låter så grymt, grymt mycket! Hehe, är inte det lite konstigt med tanke på hur relativt lugnt och tyst alla andra tåg i Sthlm går?

Jobbet med CirkusPrinsessan rullar på. Idag har jag tex. jagat stora lyxiga kristallkronor som vi vill ha som dekoration under showerna. Jag fick tag på en kille som hyr ut väldigt snygga sådana. Jag har även kontaktat en del klubbar i Stockholms innerstad, vi får se om vi kan göra något roligt samarbete framöver. 

Therese, en vän till mig, ska sova hos mig under 3 nätter. Det ska bli kul att inte behöva bo själv. Även om katter Robin finns i lägenheten emellanåt. Han vill dock bara gå ut hela tiden. :)

VI hörs, Therese

Tillbaka till Stockholm

Godmorgon! Här sitter jag, mätt, glad och...grön. Kör lite ansiktsmask såhär på morgonkvisten. :)

Mycket tjusigt, eller hur? 

Om några timmar sätter jag mig i bilen och åker tillbaka till Stockholm igen. Pappa är snäll och skjutsar mig. Vi ska nämligen åka förbi Elgiganten och köpa mig en mikro på en gång. Man förstår inte hur mkt man använder sig av mikrovågsugnen innan man inte har den. Lägger man inte fram det som är fruset på morgonen är det Helt kört när man kommer hem. Vilket resulterat i att jag ätit sådan där pizza man gör i ugnen och omelett under 3 veckors tid. Känns som om det är dags för ngt annat. 

Det ska bli mysigt att träffa lilla Robin igen. Tanten som jag pratade med honom om tog hand om honom i helgen då jag redan bestämt att jag skulle åka till Uppsala. Den stackars katten skulle nog inte överlevt att bli inlåst i en kattbur och satt 1 timme på tåget, för att komma fram till ett främmande hus.

Imorgon blir det åter jobb med CirkusPrinsessan 2009. Det är mkt som händer nu! Kommer ut med lite mer information under veckan. 

/Therese

Glassigt värre i sommarvärmen!

Ohh vad härligt! Här sitter jag under ett parasoll på landet och äter chokladglass. Kan det bli bättre?


Tänkte att jag skulle träffat några vänner när jag väl var i Uppsala men, alla var visst ute och åkte. Det blir nog bara till att slappa idag och njuta av sommarvärmen. Sen ikväll ska jag och brorsan äta tacos och glo på film. 

/Therese

Cirkus Prinsessan på Facebook

Godmorgon! Ni läste rätt!

Självklart har vi en grupp för CirkusPrinsessan 2009 på Facebook. :) 

Cirkus Prinsessan

Jag vaknade för en timme sedan, skönt att sova lite längre på helgen. Då mår man som en Prinsessa sedan! 
Nu ska jag ut och gå en sväng med mina kära föräldrar. 
Ha en bra dag så hörs vi senare! Kram Therese




Från 08 till 018...

...med tåg!

Japp, sitter nu på tåget som snart avgår från Stockholm till Uppsala. Med mig har jag en påse goda Mariannekolor. :)
Det blir till att grilla med föräldrarna ikväll. Mysigt! 

Veckorna går så fort så fort. Nästa vecka fortsätter arbetet med Cirkus Prinsessan, säkerligen lite under helgen också då jag har lite roliga saker att kolla upp.

 
Zeudy Errani # 6

Vad ska ni göra i helgen?

Vi hörs senare! /Therese 

Cirkus Prinsessan
Cirkus Prinsessan
Skapa en profillänk

Vem är Din Prinsessa? Tävla, vinn och gör en god gärning!

 

Vem är din Prinsessa?

Vi lever alla tätt inpå en person som dagligen stödjer, hjälper och underättar vår egen tillvaro.

Det kan vara din flickvän som förgyller din vardag. Det kan vara din mor som i vått och torrt har stött dig med råd och dåd. Det kan vara någon på din arbetsplats som gör arbetet roligare och lättare att gå till.

Ta en bild och skriv en mening om varför du vill skämma bort just Din prinsessa med en äkta prinsessupplevelse och skicka ett MMS till 72500.

Vinst

Suite 2 pers Scandic Hotell

Supé

2 bilj Vip Guld

Limousine till och från eventet

 

Se ditt inskickade bidrag samt de andra inskickade prinsessorna här:http://publish.telenor.se/id/89686/669.

MMS kostnad 20 kr. 5 kr går oavkortat till Prinsessan Madeleines stiftelse, Min stora dag.

 

Prinsen som är rädd för Macbook! 

 

Tävla, vinn och gör en god gärning! Lycka till! :) /Therese


 


Jag räddade en prins igår!

Ja, kan ni gissa vad jag gjorde igår? 

På vägen hem från tunnelbanan till mitt hus så såg jag en katt. Den är svart&vit och brukar alltid stryka omkring i området..och ser ut som sju svåra år dessutom. Jag har varit och knackat på dörrarna där den mestadels brukar vistas men ingen har öppnat. 
Igår såg jag den som sagt igen och bestämde mig för att, nej nu för jag ta reda på vems den här katten är. Den mår ju inte bra. Just då kom den en kvinna i 60års åldern gående förbi och jag "hojjtade" till henne och undrade om hon visste ngt. Det gjorde hon. 

Katten heter tydligen Robin och kvinnan som hade honom från början är alkoholist, hon matar honom aldrig och släpper aldrig in honom. Det är grannskapet som matar Robin och han höll till och med på att frysa ihjäl förra vintern. Han är ganska gammal, ca 13-14 år och kommer nog inte klara sig ute en vinter till. Snacka om tufft liv. Kvinnan har haft djurskyddsnämnden efter sig, eller vad det kallas, ett antal gånger men utan resultat. 

Så igår gjorde jag slag i saken, Robin flyttade in hos mig. Igår pysslade vi, kammade ut de där hemska tovorna och åt kungligt. Sen sov vi inte i buskarna eller blev jagade av dumma ungdomar heller, vi sov gott. Robin har redan fått en favoritmatta, den som jag tänkt slänga. Hur ska jag nu göra? 
Den lilla prinsen, som åter ser ut som en katt. Dock lite skygg, MacBookar och handdukar kan vara ruskigt läskiga. 

Nu har han precis gått ut, han känner ju grannskapet ganska väl. Säkerligen kommer han att dra sig några hus bort under den närmsta tiden och sitta utanför den där stängda porten. Men jag har varit duktig och adressändrat åt honm, vilket han nog snart kommer inse med glädje. 

Ha en bra dag! /Therese

Vilken Cirkus!

Detta har varit en riktigt bra dag! Jag har varit produktiv, bra va? 
Sitter nu på tunnelbanan som precis rullar förbi Slussen, as we speak. Träffade upp min kära kollega Robert och hans grymt coola hund Rackalje vid Motorbåtsklubben för en genomgång + lite mer arbete och planering nu på eftermiddagen. Samt, inte all glömma, en väldigt god kanelbulle! :D


Tänkte att jag skulle lägga upp alla bidrag vi fått in hittills på sidan, självklart inte som världens FILM BOMB utan någon varje dag. Här kommer vårt  allra första bidrag. Natalie Harris.

De ropar Midsommarkransen här på tunnelbanan, så ska jag av snart. En varm dusch blir det, lite mail och övrigt och sen kanske en sväng förbi Berns där en sammarbetspartner till oss har bjudning. 

Ta hand om er! :) Kram Therese



Ny COOL video uppe för omröstning på CirkusPrinsessan2009!

Kolla in det senaste bidraget på vår Youtube sida. Marilén Ribot verkar inte ha höjdskräck över huvud taget! 

Ska önska mig en sådan där gunga i födelsedagspresent nästa år. :)

Vad har ni gjort idag då prinsar och prinsessor? Tagit det lugnt och skönt och njutit av solen kanske? Eller har det blivit nya, hårda, tag på jobbet?

Jag kom hem för ett tag sedan och ska snart krypa ned i min Sköna säng! Det blir nog till att fortsätta kolla på filmen Vulcano som jag började kika på igår. Tycker nästan den var lite obehaglig, och dålig! :P 
Ha det underbart allihopa, nya tag imorgon! Kram

RSS 2.0