Jag skapar ny trend!

Ja, nu ni ska ni får se på något Nytt, Banbrytande och helt Fenomenalt! Det nya, grymma.....Prinsess-tecknet!
Whoppaaa! En naturlig, osminkad och happy Prinsessa!

Måste skratta lite åt mig själv. Det här är ju helt klart den nya grejen. Kan man inte få ngt pris för "Bästa nya tecken år 2009"? Ja, man kan ju alltid drömma. 
 
Idag har vi i alla fall utformat 3 st dundergrymma och fördelaktiga PrinsessPaket som alla ni där ute snart snart snart kommer att få ta del utav. De kommer synas under Biljettbokning på Prinsessanhemsidan. 

Nu är jag på väg hem, ska städa lite och möjligtvis träffa en vän om allt går vägen. Klockan är ju dock rätt mkt ser jag nu på min lilla dator. 

Ta hand om er! Tjo Therese



Vad är väl en bal på slottet...

...om man jämför med SL:s mysiga tunnelbanor. Känns som om att tunnelbanan är mitt nya blogg hak! :)

Godmorgon förresten! Vad händer för er idag? Själv blir det ännu ett möte och mer planering tillsammans med Mr.Bronett under förmiddagen. 
Vi hörs i eftermiddag! /Therese



En glass värdig en Prinsessa

Dagarna går så fort...
 
Väntar på Saltsjöbanan som går tillbaka till Slussen nu och firar min administrativa dag med VÄRLDENS STÖRSTA GLASS! Den är, eller rättare sagt var gigantisk! En hel middag i sig kan jag lova. 

Pratade med en tjej från UK idag som hade frågor om Cikrusprinsessan. Det blir ju självklart en hel del kontakt med folk utomlands ifrån då tjejer från hela världen kan skicka in sina bidrag. Det är väldigt roligt och framför allt nyttigt att hålla igång engelskan. 

Har också haft kontakt med en kenyansk tjejgrupp som har skickat in bidrag till tävlingen. De verkar väldigt grymma och coola måste jag säga. Eller vad tycker ni?

Nya äventyr väntar imorgon. Trevlig kväll! /Therese

På väg till kontoret i vackra saltsjöbaden!

Godmorgon! 

SItter på saltsjöbanan på väg ut till kontoret. Vilken härlig dag med solsken vi fått. Nästan så att man skulle ta sig ett dopp vid lunchtid nere vid bryggan. 
Två nya videos ligger nu uppe på youtube.com och tre st till är på väg upp inom kort. Det är fantastiskt roligt att se vilket intresse tävlingen väcker. Jag får dagligen en hel hop med mail där tjejer från alla möjliga ställen på vår jord har funderingar över tävlingen. 

Känner du någon Cirkusprinsessa som ännu inte anmält sig? Tipsa henne! Vinnaren får nämligen 60.000 kr samt ett 3 månaders kontrakt med Cirkus Scott. Självlart också äran att bära titeln Cirkus Prinsessan 2009 samt denna vackra statyett.
 

Nu är det snart dax att kliva av. Ha en toppen dag! /Therese




Tävlingen om 2009års CirkusPrinsessa är igång!

Damer och herrar, prinsar och prinsessor...
Nu drar arbetet med tävlingen Cirkus Prinsessan 2009 igång på allvar. Det kommer att bli en grymt rolig period med riktig avstamp imorgon. Det blir ett möte med Mr Bronett på eftermiddagen och sedan kör vi så det ryker. Vilket vi visserligen redan gör, men f o m imorgon kommer även ni att kunna följa oss här på Prinsessbloggen. 

Klockan närmar sig 00.00 och det känns som om att det är hög tid att publicera bloggens första inlägg. Tjecka in våra hittills uppladdade bidrag på http://cirkusprinsessan2009.se. Ni hittar länken under rubriken Se bidrag".

Nu ska jag ta mig en riktig Törnrosa tupplur, vi hörs imorgon!

/ Therese 


RSS 2.0